Flitig användning av flitigt ord

2008-12-21 @ 11:07:46
godmorgon på er , vilken hyvens kväll det var igår , jag hade så ofantligt roligt ! möjligtvis visas lite bilder senare idag , dock inte nu för nu sitter jag framför tv:n och kollar på skidskytte . det är fjärde advent idag och då vet ni förstås att man med glädje kan tända det allra sista ljuset i ljusstaken , hypermys . jag och malin tog tag i vår wienernougat efter frukost idag , skar den i bitar och virvlade in bitarna i papper . passade förstås på att tjuvsmaka och oj det var mumma :)

vi har precis lyssnat på hives och cyndi lauper för my god låten är fullkomligt överbra ! det sjöngs flitigt på den igår vill jag lova och den förtjänar att sjungas flitigt på ! i gårdagens tidning stod det tydligen att a christmas duel förtjänade att spelas lika flitigt som last christmas med wham och ja , jag kan inte annat än instämma . jag är frälst på varenda plan !



det blir julstök idag , peppisbak , julgranbeklädning hos mormor och morfar och allmän totalstädning av huset för att slippa städa så mycket på tisdag . ska hinna med att prova träningsoveraller i fagerstahallen vid 15 också . det blir en härlig dag , hoppas det blir det för er också !

EXTRA KRAMAR TILL JOSSAN & JOSSAN FÖR GÅRDAGEN :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0