Att uträtta en massa saker i ottan

2008-12-03 @ 10:11:46
godmorgon , jag har varit vaken sen sju . typ . jag mår väldigt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår och det gör mig lättad och glad . nu är jag liksom back on track som man brukar säga och jag ser fram emot innebandyträning ikväll :) jag har setat och pluggat lite och när man har gått upp såhär tidigt som jag gjorde idag så märker man vad mycket man faktiskt kan hinna med innan klockan ens är tio . vad härligt :)

mamma är hemma idag också , fast hon verkar precis som jag må lite bättre idag i allafall , men eftersom hon jobbar på sjukhus så kanske det är extra viktigt att hålla sig hemma tills man verkligen är frisk ? vad vet jag , det är mysigt när hon är hemma i allafall . idag ska vi nog måla litegrann , vår bänk/skänk ( ? ) som vi har haft i köket förut har varit i trä , men nu ska den bli vit innan den släpps in i köket igen och jag tror minsann jag och mamma tar oss an det idag . senare har jag seminarium , men allra först ska jag ringa till bibblan . ha en uppfriskande onsdag gott folk , hörs sen . ciao !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0