Att drömma vitt

2008-12-18 @ 16:07:39
nu tror jag faktiskt att jag lägger ner pluggandet för idag . känns åtminstone som att jag har kommit igång på riktigt med tentan , men jag hade helst sett att det där seminariet inte hade kommit och stört mitt i mitt tentaflow , men så var det alltså . i morgon har jag ingenting på schemat ( ingenting på schemat förrän i januari actually ) , men jag ska förstås jobba med tentan ändå . man måste dock i ärlighetens namn få säga att man inte orkar sitta och skriva en hel dag , för då skulle hjärnan koka över och dessutom så behöver man pauser för att återhämta sig och inte stirra sig blind på sånt som egentligen låter konstigt när man har pausat ett tag och läser igenom det . därför funderar jag på att kila iväg till gymmet en sväng i morgon , typ det första jag gör efter frukost så hjärnan får lite extra motivation til tentaplugget som blir efteråt . känns som ett väldigt lockande förslag faktiskt - har inte varit till gymmet på ett bra tag nu heller så det kanske är på tiden ? :P

amanda jensen är en härlig person , det måste jag få tycka . jag tänker även tycka att hon sjunger den här låten riktigt mysigt och bra . dessutom sjunger hon om vad åtminstone jag känner just nu - "i´m dreaming of a white christmas" .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0