Another monday morning

2008-12-15 @ 08:42:08

det var full fart igår mina vänner , för jag märkte minsann att jag inte ens hann berätta om våra snygga lussebullar :P medan lussingarna gräddades inne i nya ugnen så förbluffades vi av vilken effekt den hade som gjorde att bullarna växte till jättebullar :P haha . eller ok , inte jätte kanske , men större än väntat och mitt i ugnsgräddandet så kom stefan på besök . himla roligt besök vill jag lova för jag kan inte ens komma ihåg när jag träffade stefan sist ! roligt roligt :) notis: lussebullarna blev hypergoda !

vi var upp till mormor och morfar på lite fika också efter det och jag njöt av snön på promenad med märta . vi gick hem lagom till VM - finalen i innebandy och det slutade inte som vi ville . kääääääst ! sen blev det mat och diverse kvälls - tv som t.ex. OTH , gossip och svenska hjältar .

idag är det måndag igen och vi påbörjar den allra sista skolveckan innan jul . känns pretty strange måste jag nog säga för det känns fortfarande som att julen är väldigt långt borta . jag är dock väldigt exalterad över att det inte är så :) haha . efter lunch idag så ska jag åka iväg till solhyttan och göra en till grej till hemtentan , men dessutom så ska toktrollen fira lucia också och det ska jag ju förstås se innan jag beger mig hemåt för kvällens innebandyträning .

ha en bra dag mina vänner , hörs kanske senare ikväll ?


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0