Allmän fråga

2008-12-09 @ 12:19:58
är det halt hos er i resterande delar av sverige ? för här är det minsann snorhalt ! jag bestämde mig för att gå till servus after all och jag möttes av blankis , överallt ! fick typ gå i slänten hela vägen och det var knappt så det gick heller :P i vanliga fall tar det knappt 10 minuter att gå till servus , men nu tog det 20 ! tur att man inte hade bråttom nånstans liksom :P

nu har jag ätit och plockat undan efter mig och sitter mest och väntar på att klockan ska bli 13 nu så vi kan börja med det där grupparbetet . so long suckers !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan inte svara för hur det är i resterande Sverige, men här i västligaste Finland är det inte ett dugg halt. Inte en gnutta snö heller =)

2008-12-10 @ 10:39:37
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0