A christmas duel

2008-12-16 @ 12:59:44
jag har setat med hemtentan nu i några timmar , gått igenom böcker och försökt plocka ur saker som jag tror att jag kan ha användning för och det känns ganska bra . har dock två böcker kvar att gå igenom , men eftersom jag har gjort en massa "förarbete" så har jag redan skrivit ner vilka kapitel jag ska kolla igenom . fresh thinking , better cars - eller hur ? wihooo .

malin har egentligen slutat nu , men eftersom de skulle trixa lite med sitt UF - företag efteråt så vet varken hon eller jag när hon kommer sluta på riktigt . nåja , hon kan ringa närsomhelst i allafall så då är jag på tå .

meanwhile ger jag er hives och cyndi laupers färska och härliga
a christmas duel


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0