23.26

2008-12-16 @ 23:26:26
här sitter jag och klockan är snart halv tolv . det här håller bannemig inte i längden . sicken tur då att det här i princip ALDRIG händer en vardag :P knappt ens på helgen ;D hahaha . jag gillar att sova , what can i say ? haha .

jag och malin var som sagt på stan idag , vi fick behövliga saker uträttade och det var trevligt . när vi var påväg hem i vintekylan så kom vi överens om att vi var vrålhungriga båda två och när vi väl kommit hem efter en sisådär 35 minuters lång promenad från stan och hem , och kollade vad som fanns i kylskåpet så konstaterade vi att tacos skulle sitta fint . ja gott folk , man får äta tacos på en tisdag - därför gjorde vi det . gôtt som attan vill jag lova :) efter det satte jag fart med lite städning av mitt väldigt ostädade rum och så bytte jag ut min trasiga glödlampa mot en hel , på så vis kunde jag se i mörket . fiffigt ! :P

nu sitter jag och tittar på titanic , sov gott mina vänner
en extra kram till ida - marie , som jag saknar varje dag

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0