1 december

2008-12-01 @ 19:08:46
ÄNTLIGEN , som jag har längtat . nu är den här på riktigt , julmånaden :) jag har varit och myst på solhyttan idag med alla små söta älvor . snart ska jag skjutsa iväg malin till träningen , jag lider över att jag inte kan vara med själv idag ! jag befarar att allt det här sjuka som typ varenda människa går omkring och bär på nu har drabbat mig och slagit till som en klubba rakt i pannan för usch jag känner mig sackig idag alltså . fy bubbel ! jag hatar och vara krasslig ( är det iof inte så överdrivet ofta , vi tycks ha tidernas bästa immunförsvar här i våran familj , för det är bannemig inte ofta nån av oss är sjuka , åh nej det ska gudarna veta ) men så ja , ingen träning för mig idag alltså , det tär , tro mig , var så himla sugen igår kväll , men icke alltså . bläk !

nu vill hon säkert iväg så jag ska kila . har ni förresten öppnat alla era kalendrar nu ? det har vi :) kollade på julkalendern i morse också förstås , men den gjorde mig besviken :( jag hoppas den tar sig och blir lite julig , det är ju därför den finns :P 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0