081210

2008-12-10 @ 15:37:12
idag är det dubbelt grattis i min mun , allt på grund av att det är tionde december . malin har namnsdag och ska ha ett grattis för det , dessutom fyller jonna 20 år idag och ska förstås ha ett väldigt rungande grattis för det :) jag hoppas du får en hyvens bra dag med flera kilo tårta och diverse saftiga tillbehör :)

nu när jag har avklarat de där två grattiserna ( ohyggigt kraxigt ord förövrigt ) så kan jag meddela att jag har varit på älvan idag . vi bakade peppisar och jag har samlat på mig en massa välbehövliga grejer till hemtentan som ska in efter jul . om allt går som det ska så är jag otroligt duktig och jobbar som en gnu med allt plugg så jag hinner färdigt med allt och kan unna mig ett gammalt hederligt jullov :) det ska nog gå mina vänner , om jag så ska sitta vaken halva nätterna . eller okej , riktigt så drastisk behöver jag förhoppningsvis inte bli :P

nu har krassligheten kommit till pappa , därför ska jag åka och hämta honom när han slutar jobbet , så han inte behöver ut i kylan och traska och kanske förvärra allt . nejdå , sen ska jag åka förbi sjukhuset och lämna bilen hos mamma och gå därifrån hem . sen blir det väl mat och slutligen träning . great !

snön ligger kvar och dessutom så fylls den faktiskt på också , makes me smile indeed :) om två veckor är det julafton , makes my smile even bigger ? ;P

jullan blev lucia förresten , kul som karlsson . grattis - trippelt grattis :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0