081209

2008-12-09 @ 10:20:31
tisdag den nionde december , trevligt . jag har setat och slagit in lite julkappar nu såhär på morgonkvisten , hyvens trivsamt . idag är det både studiegruppsarbete och seminarie , men båda parter efter lunch . funderar lite smått på att traska upp en sväng till servus och köpa frukt och tuggummi , men jag har inte riktigt bestämt mig . men ja , skulle kunna tro att fallet blir ungefär så för då får jag njuta lite av snön också och inte bara sitta här inne och häcka :P

nu ska jag gå upp med de här klappisarna på rummet mitt , för här nere ska de minsann inte ligga och synas ;) meanwhile , lyssna lite på oh helga natt - det är nåt seriöst magiskt över den låten som får mig att rysa every single time !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0