runaway train?

2008-08-05 @ 18:31:39

heeeeeej , nu är jag hemma och färdigåkt - i allafall tills nästa helg :P hahaha . herregud , undrar hur många timmar man spenderar på väg ? förmodligen hutlöst många fler än man tror vid första räknedosan . men äh , så länge man får göra´t i bra sällskap så gör det faktiskt inte så mycket , och det får jag , för det mesta :) de här två veckorna har jag definitivt haft det i allafall .

om jag ska vara ärlig så drar jag mig faktiskt lite för det här . hur sammanfattar man två semesterveckor på ett sätt som gör att någon ens orkar läsa ? jag är flerfaldig mästare på att skriva alldeles för mycket även fast jag lovat att jag ska hålla mig kort och därför sitter jag nu här med lite dubbla känslor . ok , det kan ha låtit lite väl överdrivet , men även det måste man väl få vara ibland ? ;P nåja , sen vi åkte så har vi :

- tältat två nätter på askim i göteborg
- allsångat med brolle på liseberg
- gjort liseberg så det stod härliga till dagen efter
- åkt vidare till varberg i hopp om campingplats men hamnat i falkenberg ( som blev kanoners i might add )
- tältat på hansagården fyra nätter
- solat
- badat
- ätit gott
- glassat
- spelat minigolf ( där vissa , typ jag , blivit vip - medlem , dagens bästa och tävlar om en spaweekend för två . jag tänker fortsätta vara mallig över det , haha )
- shoppat
- stannat till på väla i helsingborg
- bott hos farmor nere i skåne i en vecka
- solat lite till
- badat lite mer
- slagit nytt familjerekord på beachtennis med mäktiga 484 
- ätit en hel drös
- sett mamma mia på bio
- spenderat lite pengar både i ystad och i tomelilla
- stannat till hos faster i mjölby på hemvägen
bland mycket annat , med skrattet som närmaste och mest konstanta bihang . ni kan förstå jag har haft det bra va?! oooja , kan inte bli annat med mina kära inte . snacka om helt magiska varelser alltså , jag älskar er .


sådärja , nu försökte jag minsann vara kort , och det här fick helt enkelt bli bra . nu är vi snart tillbaka i vardagen , semester en vecka till , men på måndag börjas det på nytt . eller ja , jag får mjukstarta lite med fyra skift innan jag får ännu en veckas ledigt innan skolan börjar . har jag förresten sagt att det är klart nu ? jag är antagen på skolan och det känns förträffligt bra :)

ikväll är det sommarens sista allsång , hej .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0