tripp trapp trull - eller bara vi i fantasi

2008-08-07 @ 12:17:57
igår kväll kom jossan och marie hit , för jag hade minsann bjudit hit de på middag :) trixade och hade mig ungefär typ hela dagen , med lite paus för tjuvstartande fotbollsspel i OS ( som bekant visade sig med ett värdelöst utslag och ganska värdelöst spel också kan tyckas ) , men annars så . bland annat så åkte jag och malin runt halva stan för att hitta potatis , haha :P

pausade även en gnutta när jag skulle skjutsa malin och emmelie ut till sofias sommarstuga , det vart vilset och snurrigt kan jag informera ;D men , jag hitta ut .

hursomhelst så blev kvällen bra , hejdundrans mycket bra , sjukt viktigt personer de där töserna :) det sägs vara en solskenshistoria !




det blir slappt idag , gôtt va?!
HEJ

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0