sicken klippa va?

2008-08-22 @ 16:07:30

jag vet inte var den kom från , jag hann inte se den , det fanns inte en chans - usch jag går av ! panikattack 3000 va ?

idag är det sjukt skönt att det faktiskt inte regnar för en gångs skull , man kan vara ute i t - shirt och det känns inte fasligt kallt ens . yeay , snajsigt :) var nyss och handlade med malin och pappa . mitt upp i allt blev jag vettskrämd av ett finger som kittlade till i sidan , på det där stället där man är helt fruktansvärt kittlig ni vet ? men sen blev jag mest bara sjukt glad över att se vem som var gärningsmannen . jönsson , sicken klippa va ? helbra person , grattis till mig som har hans namn på vänlistan :D haha .

inte nog med att jönsson var på stan , träffade lilla lena också . hon sa att hon var glad att se mig , tack i hjärtat :) hon var glad att jag hade flyttat hem igen för då kan jag komma och hälsa på  i skolan oftare :) haha . jag lovar , jag ska hälsa på :)

tacos , film och choklad med sandra igår förresten . blir inte annat än tokbra <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kört på en katt =/ ? Du är inte ensam, jag vet att man har värsta ångesten men det går över :)

2008-08-22 @ 17:50:43
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0