sagan om den magiska sleven

2008-08-28 @ 20:37:31
den är vår , och ganska succéartad om vi får tycka ;D sagan knölade vi ihop på en halvtimme igår - jag , jenny , malin , sandra och sofie - och idag fick vi i uppgift att gestalta den . vi valde stumteater , innehållande övergången från då- till nutid och lite annat smått och gott . allt kryddat med sandra , den klockrena norrländskan . jösses , idag har jag skrattat . idag har jag skrattat ! :) uppskattat från de andra blev det också , och då känns det förstås ännu roligare :) i morgon är det fredag , då tar mitt första "innedagarspass" slut , och då ska vi även få veta vilka seminariegrupper vi hamnar i . lär kunna bli spännande . schemat är 13 - 16 , men jag åker lite tidigare och drar en snabb runda på stan först :)

förresten så träffade jag på jossan i falun idag också , och apropå att träffa människor man tycker om så stod micca här utanför när jag kom från bibban i kväll :) hon hade ett inbjudningskort med sig , och ja . jag vill gärna komma :) !

jag har haft en bra dag idag , hoppas ni delar min känsla
de bra dagarna är mycket mer välkomna än de dåliga

måste dock erkänna att jag under förmiddagen idag fick en smärre smäll i huvudet - den drämde till med insikten om att skolan känns aningen konstig utan ida - marie !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja det känns allt bra konstigt och tomt...:(... KRAM

2008-08-28 @ 22:08:01

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0