OS , dag 3

2008-08-11 @ 19:23:24
fotbollens förtjuv räknas inte , och inte invigningsfredagen heller , därför kan ni sluta fundera över trean i min rubrik

-

herrarna i vattnet kom femma , men slog världsrekord ? klingar konstigt , men egentligen väldigt fint . känns lite tråkigt dock att när de väl får till ett så pass bra lopp som under världsrekordtiden så är det fyra lag framför . men man ska väl glädjas åt det som gläds va ? blev ju ett svenskt nytt rekord i allafall :)
båda roddarna är vidare till semifinal också , bra bra bra . jag höjer ett varningens finger för lassi i en final med motvind ! handbollsdamerna var underhållande att se på också minsann , nu var det annat än mot ungern senast vill jag lova . skärrade ryskor vill jag inbilla mig , dessvärre rinner det inte sveriges väg . . . den här gången heller . men hey , nångång lär vi väl ha medsim i allafall va ?! :D

igår kväll kröp jobbångesten inpå alltså , ojojoj . inte mycket sömn i natt inte . förmiddagsskift idag och i morgon , eftermiddag onsdag och torsdag och sen , är jag färdig . gôttans !!!!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0