den kryper inpå . . .

2008-08-23 @ 19:36:37
. . . skolstarten ! lördag idag , falun på måndag . shit , det ska faktiskt bli riktigt riktigt roligt :) har setat och kikat igenom typ allt på fronter nu och även laddat hem , och installerat , det program jag kommer behöva och använda mig av i distansplugget . marratech för att vara mer exakt :) gud så det här känns bra ! yihooooo , grattis till mig :D

sverige hade två medaljchanser idag , vi sumpade båda . os tar slut i morgon , ska jag summera .

det har varit förträffligt fint väder idag . vi var ner på stan efter frukost i morse , var tänkt att jag skulle ha kilat in på bibban , men tydligen har de nya påhitt på flera affärer här i stan och anser inte att det behöver vara öppet på lördagar . det är tröttsamt , bibban är ett sånt exempel . synsam är ett annat . . . pappas glajjer gick bokstavligt talat av på mitten i morse , då skulle man gärna vilja att ett ställe som synsam har öppet så man kan få lite hjälp liksom . men nej , icke . i stället drog vi rajder på bokhandeln , inter sport och vackra ting . och ica förstås , eftersom det var huvudingrediensen . efter det vart det mer os och efter det gick jag ut på promenad . sjukt skönt kan jag intyga , och nästan 1½ timme vart det . gösta ! efter det har papsen grillat , gott som tusan förstås .

klockan börjar närma sig åtta ,
ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0