080830

2008-08-30 @ 17:55:16

igår var det fredag och alltså sista innedagen i falun för de här närmaste 10 veckorna . vi hade workshop med musik och rörelse , duktigt kul var det vill jag lova :D benke hette lärarn , han var stencool . och jag var "allt som ger mig kraft" - tjejen och jag gjorde´t rätt bra vill jag tycka ;D hahaha . sjukt roligt . fick reda på seminariegrupperna också , hamnade inte med nån av tjejerna från onsdagens och torsdagens grupp , vilket var lite småtrist , men det blir säkerligen bra det här också :) skolan känns kul just nu , precis som den ska kännas :) efter det gjorde jag stan och inhandlade ett par efterlängtade chinos , bland annat . kändes bra

idag har vi varit på en relativt snabbvisit i västerås , uträttat lite smått , men mest kollat på kök . vi ska göra om vårat , helt och hållet :D wei , kulkulkul ! vi åkte hem så vi passade in tiden till 16 , när finnkampen började på tv , lyckades se mosters karl skymta förbi på tv:n också , haha . otippat . är lite sådär halvkassa grenar just nu så jag passade på att betala räkningar , och slänga in en tanke här . blir myskväll ikväll , bra va?!

mamma mia i globen i morgon , förmodligen dyngbra
ha en trevlig kväll mina söta


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ok! Vi provade pasta denna gång. Får bli sallad nästa :D Ja med oss är det bra, med dig med hoppas jag! Skolan funkar bra :) Hur går det för dig då? Kramar!

2008-08-30 @ 20:13:28
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vart köpte du dina chinos ? Vill också ha såna, men har inte hittat några som duger :D Kraam!

2008-09-01 @ 20:44:04

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0