080827

2008-08-27 @ 21:17:46
idag har jag börjat skolan på riktigt , det känns fortfarande bra :) verkar vara helt okej folk , även om man typ inte lärt känna någon direkt än :P haha . blir förmodligen bättre i morgon dock när vi ska göra lite gruppgrejer , inte så himla lätt att lära känna nån när man sitter i aulan och mest lyssnar på hon där fram liksom :P haha . men det blir nog bra , jag ler :) nåt annat jag har dragit på munnen åt idag är hyperhärliga sandra från norrland . snacka om härlig dialekt alltså :)

jag och malin fick lite nya singstar spel häromdagen och ikväll har vi invigt dom , med råge . grattis till mamma och pappa , och kanske även grannarna . varsågod åt oss ! haha

i morgon är det heldag , blir upp i ottan . godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0