080821

2008-08-21 @ 11:37:04
ikväll är det myskväll med powerpinglan som gäller , det är väldigt glädjande mitt uppe i all os - dysterhet . jag ska heja järnet på johan wissman innan jag åker bara . mer än så tänker jag faktiskt inte ägna åt os idag , det är liksom mest deprimerande nu för tiden . märta började skolan igår och jag får lite sådär rys i kroppen när jag inser att det är hennes tur att älska några få ljuvliga sekunder på studenttaket när sommaren kommer nästa gång . uschamig , det går för fort ! snart börjar jag skolan också , ska bli spännande :) börjar bli lite smått nervös faktiskt , men det är väl sånt som hör till antar jag :)

dagens fråga: vad har ni för er idag?

ha en trevlig kväll
i know i gonna :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0