080809

2008-08-09 @ 18:13:59
idag har jag och malin varit väldigt olympiskt effektiva i både uppror , aggressioner och uppbok . dagen , morgonen , natten ( kalla det vad du kalla vill ) började som bekant med handboll sverige - ungern 04.45 och vi pallrade oss upp förstås . . . hela familjen . utslag? onödigt , resultatet blev enbart kasst . jag bojkottade den sista minuten och då var klockan typ 6 (?) och jag gick och la mig igen . sov tills jag väcktes av klockan 10.45 och parkerade i soffan för fotboll mellan sverige och argentina . utslag? vinst iof , men ganska så ohyggilgt pinsamt och rent utsagt dåligt . efter det vek mamsen och papsen från os - soffan ( med undantag för lite svensk simning from time to time ) men jag och märt satt kvar och peljade os - veckorna , och kanske framförallt os - tiderna . bokade upp de tider som uppbokas bör kan man väl säga , och jag tror vi har ganska så bra koll på läget om man får vara lite mallig såhär inpå lördagskvällen . efter det tog liksom sändningarna typ slut och vi slet därför som djur , framför eye toy i stället ;D hahaha . snygg syn liksom . gudars !

nyss var jag och malin iväg till fontanällen och småhandlade lite , typ bea - sås och godis . haha . cissi jobbade tydligen där nu över sommaren , det var trevligt och längesen man såg henne . just nu står regnet som spön i backen , formligen ! dropparna liksom studsar upp litegrann i himlen igen innan de riktigt hinner landa och så försöker de lite desperat studsa en gång till sen . tur att vi ska grilla ;) men pappa är gaaaaaanska mästerlig när det gäller grillning och jag kan satsa mina slantar på att det blir dynggôtt i allafall .


ikväll är det os - studio , känns som det konkurrerar ut sommarkrysset va ? typ ja . shit det är kul med os !
grattis förresten till lilla ida som fyller år idag , och därmed kanske inte är så himla liten längre . gösta , sluta väx .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0