080808

2008-08-08 @ 21:44:28



nu är det igång , på riktigt . heja sverige !
lite småjobbigt med alla konstiga tider bara , t.ex. har vi handbollsmatchen som går av stapeln 04.45 i natt , men den ska vi förstås upp och se . som mamma sa ´det är ju bara OS vart fjärde år´ . jajjemän , sant som attan , och jag hejar för allt jag är värd .

förresten så tyckte jag att christian olsson var ett bra val av fanbärare idag och jag lider över att han är skadad . dessutom tycker jag att herr jagvetalltochharförståsväldigträttiprecisalltjagsäger - karlsson har fel när han säger att han inte tror att livstids avstängning vid doping skulle göra någon skillnad . för det tror bannemig jag ! skulle man riskera livstids avstängning vid doping så är man ganska pantad om man riskerar det . man är iof ganska pantad överhuvudtaget om man ens överväger tanken , kan jag tycka .  


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0