varför tränar du?

2008-04-23 @ 20:49:31
på praktiken idag så kollade jag i en tidning på morgonrasten , där ställde folket en fråga som löd: varför tränar du? fråga mig och svaret är superenkelt . . . för att må bra i magen !

träningen i kväll var helt sinnessjuk , galet rolig och flängig som bara den . kändes så otroligt skönt , allting ! kändes så "enkelt" och automatiskt på nåt vis att man liksom inte behövde tänka nånting överhuvudtaget och då kunde man liksom ge SJUHUNDAPROCENT precis genom heeela passet . gud , lätt skönaste träningspasset på länge ! jag har typ fortfarande inte landat . gôtt !

nu är duschningen klar och frusna män är på min tv , känns drygt att jag har missat första halvtimmen , men mor och far där hemma spelar in åt mig så jag kan glutta på´t i helgen ;D nu blir det te och nattmacka i soffan till grey´s . godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0