tvångstankar

2008-04-24 @ 15:36:31
glömde skriva att det pratades om tvångstankar på the voice i morse . det var en tjej som ringde in och berättade att hon var tvungen att spola , stänga locket , spola , stänga locket två gånger varje gång hon var på toa . vilken toa som helst ! spelade liksom ingen roll vart hon var , även om hon var hemma så var hon tvungen att köra den där ritualen vid varenda toabesök . snacka om drygt !

drygt med tvångstankar överhuvudtaget , de liksom verkligen tar tid av ens liv och man blir inte av med dem . jag har väl upptäckt att jag antagligen har en del tvångstankar , men inga sånadär överdrivet stort bamsiga . men för att nämna några så t.ex. drar jag i handtaget och trycker på dörren minst en gång innan jag går och lägger mig , jag känner på spisplattorna innan jag går och lägger mig ( i lägenheten , inte hemma ) , när jag har åkt buss så tvättar jag händerna det första jag gör när jag kommer in , om jag har gjort något med ena sidan av kroppen ( t.ex. dra ögat åt sidan eller nåt , inte för att man gör just det så himla ofta kanske , men ) så måste jag göra lika med andra sidan för annars tror jag att jag blir felkonstruerad . . . och lite såna saker :P

veckans tittarfråga: vad har du för tvångstankar ?! 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hm...okej en aningens knasig låter du faktiskt gumman haha. Jag kan faktiskt inte komma på något just nu, men jag ska tänka. :)... Kramar

2008-04-24 @ 16:16:31
URL: http://idamaries.blogg.se
Postat av: Johanna

Kollar också dörren flera gånger innan jag går och lägger mig :D Här i Karlstad alltså. Annars känner man sig inte säker! Kommer inte på något mer just nu, men vet att jag har mina jag med ;)

2008-04-24 @ 18:07:19
URL: http://angelwhite.blogg.se
Postat av: gissa3gånger

måste typ ha samma grejer på mig, eller så får jag inte/måste jag göra vissa saker för att det ska kunna gå som jag vill.. ;P You know what I'm talking about!

2008-04-24 @ 18:14:18

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0