tigerjakt?

2008-04-18 @ 22:57:55
jorå , det tyckte jossan att jag skulle sjunga i morgon , för då skulle jag garanterat komma med i tv ;D hahaha . hon är härlig hon , jossan ! tigerjakt får mig enbart att tänka på kringlan , och oj sicken kringla . jag saknar hennes tigerjakt , hennes illröda läppstift som befann sig över hela ansiktet , hennes "himlande" med ögonen och hennes sätt att tilltala folk och betona vissa bokstäver . göta , hon var härlig . . . är härlig . lyckostar är de själar som går på brinellskolans BF program , de lärarna är bara liiite vassare .

vad hände här ? när jag skrev rubriken så var inte tanken att det här skulle skrivas , egentligen skulle jag bara säga att jag fortfarande inte har bestämt mig för någon låt till i morgon , och det börjar liksom verkligen bli dags nu . vad är klockan liksom ? snart elva ? och jag och ida - marie ska åka om typ sju timmar , däremellan ska vi hinna sova också . när ska jag hinna bestämma mig för nån låt ? huga . jag har ingen aning , det får antagligen bli den första jag tänker på i morgon ? i guess . hursom , håll som sagt en tumme . . . eller gärna två .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0