solsöndag

2008-04-20 @ 21:42:06
här går allt i ett huj även fast man inte märker det . karin kom som sagt och hämtade mig runt fyratiden igår och vi åkte till hammarö och mös med elsa och maja innan vi åkte till coop och sen vidare till skoghall och hämtade thaimat . gott som attan var det , men karins och majas mat var minsann så otroligt stark att den knappt gick att äta . stackarna brann nästan i käften :P sen kom ida hem från kalaset och då vart det choklad och tvmys . bra kväll

jag var trött som ett as och började känna att jag bara hade sovit en timme igår natt . gick och la oss lite innan tolv och i natt har jag bannemig sovit som en stock ! sköntsköntskönt . skönare blev det när jag kom upp och såg att det var strålande sol ute också . vi gick ut och satte oss på trappen , tog med oss lite fika och satt bara och jäste . efter det hann vi med att cykla , spraka lite boll med elsa , äta , ta oss en glass och knapra målarfärg från staket . . . innan jag och karin åkte iväg på träning . därifrån har jag alltså kommit nu . . .

skönt med träning , även om kroppen är alldeles ohyggligt dåsig och dyngtrött . saker och ting tar ut sin rätt , tydligen ! och jag har typ bränt mig i ansiktet idag jag , är röd som attan på kinderna och näsan . . . haha , ser aningen roligt ut , men det struntar jag i för nu är sommaren på väg och det gör mig glad !

' DU är tv , synd att tv4 inte kan inse det'  - emelie , the girl with all the words ;D haha , du är rolig du ;D

JAG VILL HEM
godnatt , nu ska jag ägna precis hela mig åt pretty woman . det är minsann en film som man omöjligt kan tröttna på . julia roberts är . . . ja , hon bara är julia roberts .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0