smackade duschdraperin

2008-04-01 @ 20:44:24
eller i bestämd form smackat duschdraperi . vad är det som händer liksom ? hur kommer det sig att duschdraperiet , ibland - notera ibland inte hela tiden , typ slimmar till sig längs kroppen och typ anfaller utan att rygga tillbaka när man duschar ? ni vet ibland när man var liten och satt nära tv:n för att det var roligt att se hur hårstråna drog sig mot rutan ( ? ) känns det . draperiet är hårstråna och jag är rutan . och det vill inte ge sig heller , kära nån , man får ju andnöd ! härligt att bli attackerad av draperiet i duschen liksom , skulle väl iof helst avstå från att bli attackerad överhuvudtaget . kvällens fråga : vad händer & är det bara jag som blir utsatt av detta ?

nu ska jag flyga drake
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha nej jag blir också attackerad av draperin :D

2008-04-03 @ 19:13:11

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0