så ska det låta

2008-04-18 @ 20:11:55
jorå , det sitter jag och kollar på just nu . 20.07 är klockan och det har alltså orecis börjat . innan dess hann jag precis diska färdigt . ätit har jag gjort också , burrito med extra mycket lök och tillskott av champisar . det var gott gott vill jag lova . ibland blir jag faktiskt o tycka att mitt matlag har tagit ett steg längre ;D hahaha .

ida - marie kommer i kväll , håll alla tummar ni har för oss i morgon
ha en fortsatt trevlig kväll

( får en känsla av att märt går i taket där hemma just nu för sjödinskan sjunger roxanne , bättre än väntat också faktiskt ) 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja nu dröjer det inte förän du har mig hos dig..:) Ska bli trevligt och en aning bervöst inför imorgon hehe. Blir nog Hurt för min del...låtvalet och känslan efter juryns dom hehe... Ses snart stumpan.. Kramar

2008-04-18 @ 22:31:52

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0