080430 - valborgsmässoafton

2008-04-30 @ 18:23:29
' vintern rasat ut bland våra fjällar , drivans blommor smälta ned och dö . himlen ler i vårens ljusa kvällar , solen kysser liv i skog och sjö . snart är sommarn här i purpurvågor , guldbelagda , azurskiftande . . .´ jorå det har vi sjungit så det stått härliga till idag minsann . dagen till ära liksom ! sång är alltid bra , men bäst har två andra saker varit . nämligen

1. lena öste glada ord över mig tillsammans med barnen idag . lena hade dåligt samvete över att gårdagen var så stressig att hon helt enkelt inte hann berätta för mig vad hon tyckte om min lektion så därför var hon väldigt snabb med att göra det direkt i morse . "det var helt fantastiskt , jag fick känslan av att du har gjort det här hela livet så jag kunde bara sitta tillbakalutad och njuta , barnen älskade det och jag också , jag ska nog sno några tips från dig!" men hey , tack liksom ! och v tyckte att jag förtjänade mvg , hahaha . fööör rolig :)

2. jag är hemma igen !

här står grillen på och potatisklyftorna i ugnen är nog redo att tas ut när som helst . bäst man går och klär på sig lite extra , för vi ska banne mig mysa med middag här på baksidan :) EFTERLÄNGTAT .

ha en bra kväll alla rara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :D

2008-05-04 @ 19:58:23
URL: http://angelwhite.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0