080429

2008-04-29 @ 17:53:48
tisdag och snart dags att åka hem , bara en halv morgondag kvar :) det blir great ! förhoppningsvis blir det grillning med hemmamys när jag kommer hem också , precis så bra som det kan bli alltså :) gud så bra .

idag har dagen varit lång , hade öppning i morse och jag har varit ett trött vrak idag , uschamig . mer sömn åt folket , we need it , I NEED IT ! hade lektion idag också , gick bra , de var allt härliga de små liven :) kändes bra . när jag hade slutat så ringde sandy och vi pratade väl i typ prick en timme , vilket var välbehövligt :) efter det har jag packat och diskat och stått i . snart tänker jag dra mig iväg till träning och efter det ska jag se ugly betty . sen ? LÄGGDAGS , utan tvekan .
see you in beautytown !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0