080425

2008-04-25 @ 15:12:37
lovely sunny homecoming friday , döp den till vad du vill , i don´t care - nu kommer jag hem !

idag har det varit en bra dag ( även fast mitt högra lår har haft okontrollerade muskelryckningar precis hela dagen ) , jag vaknade nästan med ett skutt i morse och jag vet inte vad som tog åt mig för även fast jag inte tyckte att jag skyndade mig nå mer än någon annan morgon så var jag klar en hel halvtimme tidigare än vanligt . how come liksom ? hursom så blev det att jag fann det ganska skönt för då kunde jag pyssla och ha mig och förbereda lite med packning och så , så att det skulle gå snabbare när jag kom tillbaka . på kasernhöjden har vi bara môschlat och pôschlat hela dagen idag och vi har haft det såå mysigt . jag har haft väldigt mycket ansvar för klassen hela dagen och idag kände jag mig faktiskt som en "fröken" på riktigt , hehe . det kändes bra ! eleverna satt mig på tavlan som en av deras två stjärnor i two stars and a wish och inne i lärarrummet så hänger det en tavla där man får skriva positiv feedback och där hade jag också fått mig kommentarer minsann :) roligt som katten förstås .

jag fick sällskap med en elev in till stan efter vi hade slutat och det var trevligt , vi pratade helg , kalas , kompismys och sommar . nu sitter jag här , har precis varit in på pressbyrån och köpt lite bröd så jag har när jag kommer tillbaka på söndag . nu ska jag packa färdigt det sista och sen ta bussen in till stan för att spendera sista tiden innan bussen , i vårsol !

HA EN TREVLIG HELG
kram på er
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0