080424

2008-04-24 @ 15:07:12

för tillfället är det torsdag och för tillfället så får det mig att formligen sprudla . i morgon får jag åka hem :D yippiekayey för tusan , göta så jag längtar ! jag hoppas att morgondagen på praktiken går fort ( inte för att jag inte trivs eller så , men det har ni förmodligen redan räknat ut ) .

idag har det varit bra , igen . var tema hela förmiddagen och även om miljö inte är mitt mest favorita ämne så går det an när man är tillsammans med barnen . de har allt en massa fantasi de små liven , jag tänker tillåta mig själv att bli aningen avis på just den fantasin , faktiskt . förra veckan hade de varit ute och plockat skräp , sen blev de indelade i grupper och idag så fick de gå ihop i de grupperna och göra ett konstverk av sitt skräp . några gjorde en takkrona av ett bildäck och glasflaskor , några gjorde en fotbollstrofé av sko , burk och boll , och några gjorde en bil parkerad vid en stop - skylt . och inte nog med det , de fick spraymåla allt sitt ihoplimmade skräp , med guldfärg ! fatta konstverken liksom ! förövrigt så kan det väl tilläggas att sprayfärg tydligen förblir en succé .

bäst av allt idag var en viss elevs beteende , jag blev seriöst alldeles varm enda in i märgen :)

ikväll blir det träning igen , för jag fick ett meddelande där jag tillfrågades om jag ville sällskapa . spinning varvat med core var det och ja , det blir förstås bra . undrar om jag ska börja packa lite redan nu ? typ kläder och sådär ? ja , jag tror nog det . tjing 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0