080423

2008-04-23 @ 16:38:50
jag räknar dagarna till jag får åka hem och jag blir glad när jag ser att dagantalet minskar för varje som går !
i morse började bussen med att vara försenad så därför kom jag inte till stan när jag egentligen skulle ha kommit dit , men det gjorde inget för jag hann ändå . kan förövrigt tycka att morgonpromenaden från stan ut till kasernhöjden är förträffligt skön när solen lyser och fåglarna kvittrar ikapp . vi gick ner till tingvalla och hade gympa ( killerball , ambulanskackel och dansstopp ) . dansstopp är förstås överdrivet kul och ungarna är bara för söta alltså . vi hade en otroligt trevlig stund och trevligast hade vi nog när vi twistade loss tillsammans med the ark :)

efter det har dagen flutit på och nu är jag här , i mitt lilla skafferi . fick mejl från stub och nej , det finns inga lediga tvåor närmare centrum . gaaaaaah , jag vill hitta nåt annat ! men man får väl ligga på . . .

i morse hade jag vakna med the voice på , precis som alla andra morgnar och inte nog med att frusna lookingforlove - mannen per arne var där ( vilket egentligen kanske inte är så överdrivet intressant ) så hade fröken crafoord min bedårande orange t-shirt med not på och enligt märt så ligger jag därför helt rätt i tiden ;D hahaha . kan ha varit dagens roligaste meddelande !

i ett annat meddelande har jag blivit idiotförklarad ( ? ) , inte för att jag är en idiot utan för att jag helt enkelt kanske kan vara en aning lättlurad ibland ;D hahaha , hursom så var faktiskt det också ganska så roligt :P  

i kväll blir det träning , vanliga onsdags - stepen , och det ser jag fram emot . sen blir det att se frusna män i lappland och grey´s . ha en hejdundrans trevlig kväll , njut av solen - det ska jag ut och göra nu .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0