080422

2008-04-22 @ 16:11:21

göta vad det är skönt när solen skiner ! jag vet att jag maler på om det typ jämt och ständigt och vid varje ledig stund , men det är verkligen upplyftande och alltså precis vad jag behöver ! jag längtar så otroligt mycket hem att jag blir alldeles tokig . längtar även till nästa onsdag när jag förmodligen kan åka hem redan på onsdagkvällen och njuta av långhelg hemma hemma hemma :D gudsåskönt !

dag två på praktiken idag och det har varit bra . började med att jag lyssnade på när en liten tjej läste bok för mig , sen blev det bild och mitt uppe i allt ståhej så sa en elev till mig att  "du är världens bästa fröken" och då blev jag glad i hjärtat minsann :) efter bilden blev det lunch och det är så himla trevligt att äta skolmat som faktiskt smakar , och som inte bara är äcklig och slibbig som den vi fick hemma under skoltiden brukade vara . uschamig , nog är det skillnad alltid . efter lunchen så satt vi och njöt ute i solen och efter det så gick vi med kottarna till bibban och sen också tillbaka förstås . hann bara tillbaka så slutade jag och traskade samma väg in till stan igen , extra nödvändigt :P haha . ont som attan i knät har jag fått nu på sistone också och idag var det värre än på länge , jag hoppas verkligen att det inte börjar traggla sådär igen nu , för det orkar jag bannemig inte med ! i stan så åt jag lite glass och gluttade på folk genom mina nya svarta solglajjer , gôttans .

 


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Världens Bästa Fröken! :) Ibland, speciellt i detta underbara väder, känns det trist att vi ej bor i samma stad. Tänk att kunna ta promenader, äta glass, sola m.m. tillsammans. Hade varit skoj!! Hoppas du har det bra på praktiken. Kramar

2008-04-22 @ 16:34:33

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0