080419 - vilken idolblaska

2008-04-19 @ 14:24:58
ida - marie tittade upp hit nångång efter 00.00 i natt och vi kunde definitivt inte sova . vi sjöng för varandra , jag valde låt ( beautiful disaster ) , vi strök kläder och drack te . vi gjorde alltså allt annat än det vi borde ha gjort . men lätt att somna liksom ? vi ställde klockan på 4.30 och kollade på klockan sista gången när klockan var typ 3.30 . gissa om vi har sovit mycket i natt liksom ?

upp med tupp och förvånansvärt pigga trots vår väldigt långa entimmessömn . fixa iordning och ta bussen in till stan , gå vidare mot nöjes och mötas av en dynglång kö . gösta alltså ! köa gjorde vi i åtminstone 4½ timme och när vi väl fick komma in så infann sig aningens nervositet . väntade ett tag , fixade till nummerlapparna och fyllde i de papper som skulle fyllas i . lekte även lite masslek med peter jihde . sen blev det som vanligt , " du är jätteduktig och har en väldigt fin röst , men du går tyvärr inte vidare den här gången " , jag börjar bli oyggligt trött på det här . man skulle behöva vinna på lotto , seriöst !

nu har jag ätit lite paj och jag sitter och kikar på SM finalerna i innebandy . märta är där med laget och tittar och jag håller utkik med mina två torra och trötta ögon . karin kommer och hämtar mig runt fyra , jag tänker spendera kvällen och natten där . hej

Kommentarer
Postat av: Lexie

haha men ibland är det kul med lite sömn :D

2008-04-19 @ 14:26:35
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Jenny

Trevlig Helg! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)
/www.penajs.blogg.se

2008-04-19 @ 14:27:21
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Emelie

Fy fan! Men idioter som absolut inte kan sjunga låter dom gå vidare. Allt för att det ska bli "bra tv". DU är bra TV, synd att inte tv4 kan inse det.

2008-04-19 @ 16:15:23
Postat av: Ida-Marie

Jag ska som jag sa bli en i juryn istället så det blir nån jävla ändring på systemet. Du skulle ha gått vidare- Sanslöst!!! Kramar

2008-04-19 @ 21:07:51

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0