080418

2008-04-18 @ 13:50:20
skön ledig fredag , vårsol som faktiskt värmer och ett humör som faktiskt är bra . satt och knåpa med albumet in på sena natten igår och jag blev ändå inte klar . nej det ska du inte tro , de där små klisterlapparna är inte mina bästa vänner . not in a long shot ! men idag ska jag i allafall börja med det som är det verkligt roliga , skrivandet ;D blir bra . trots att jag inte kom i säng förrän vid halv tolv igår så sov jag inte längre än till typ kvart över nio idag , kände mig faktiskt ganska utvilad . jag tog det lugnt när jag åt frukost och efter det åkte jag återigen in till stan . på bussen såg jag förövrigt en alldeles förfärligt ful tofs . den var ljusgrön/vit randig och var virad typ 1000 varv på hon som satt framför . nog för att jag älskar grönt , nog för att jag älskar vitt , nog för att jag älskar randigt . . . men det där var inte fint bara :P men smaken är ju som baken förstås , väldigt delad . har kommit tillbaka och jag klev innanför dörren här med åtminstone två kassar . har hittat lite nytt som ska få förgylla garderoben . great ! känns skönt idag för solen vill som sagt faktiskt värma , på riktigt , och man kan äntligen plocka av sig lite kläder . känns upplyftande ! snart är det liksom bara en månad kvar tills det är sommar och man får åka hem , på heltid !

måste också tacka rara rutan som skrev en alldeles förträffligt gosig kommentar på mitt inlägg igår:
´allt som kommer ur din käft låter ju bra!´ - tack emelie :)

i´ll be back later tonight , antingen före eller efter så ska det låta
puss o kram

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0