080417

2008-04-17 @ 17:36:30
goddag . vilket strålande och alldeles upplyftande väder ! det blev ingen skola idag och med tanke på att vi är lediga i morgon så åkte jag alltså hit för en tre timmar lång lektion igår ? ganska meningslöst faktiskt , men var ju tvungen att vara här igår på inledningen så egentligen har jag ju inte haft något val . och det har faktiskt inte gått någon vidare nöd på mig än heller så än har det gått bra . idag har jag spenderat mestadelen av dagen i en helt fantastisk vårsol nere i stan . shoppat skor har jag gjort och känner mig relativt helnöjd med mitt kap . sitter och funderar på vad jag ska sjunga på lördag , men jag kan banne mig inte komma på nåt . säg till om du har något förslag , och det snabbt ! jag fick tag i sånadär klistergrejer till mina bilder , så nu ska jag nog faktiskt ta och sätta igång med mitt album . älskar sånt pyssel och knåperi :) skulle helt klart kunna starta egen pysselfirma . den skulle typ kunna heta tess pic&knåp hörna , eller nåt . hahaha , det lär förmodligen inte hända :P

jag har märkt att dagens ord tydligen är garage , mötte seriöst fyra personer på stan som gick och pratade i telefon och alla fyra , observera alla fyra , sa ordet garage . why liksom ? och vilket garage ? knasigt ord förövrigt , garage ? vad betyder det egentligen ? ingen som vet , ingen som vet . . .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag har alltid velat ha en liten affär med pyssel och sånt...det är ju bra skoj..:)Hoppas du kommer på någon låt snart.... Kramar

2008-04-17 @ 18:14:45
Postat av: Emelie

Åh, är det idolauditions på gång :) ? Jag ska hålla mina tummar extra hårt för dig, och förhoppningsvis ska du väl få sjunga för juryn den här gången! Tyvärr har jag inget bra låtförslag :S , men allt som kommer ur din käft låter ju bra!

2008-04-17 @ 20:47:34
URL: http://ruthstrom.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0