080410

2008-04-10 @ 12:10:40
litteraturseminarie av flyga drake idag , det gick bra . jag måste verkligen uppmana alla er som inte har läst den , att göra det ! läs den läs den läs den , den är helt otrolig . usch ja , LÄS DEN ! idag vart vi även på det klara med vad vi ska göra när vi ska ha inledningen nästa onsdag , blir förhoppningsvis bra .

16.25 går bussen och då ska jag minsann sitta där . gud det ska bli så skönt . nåt annat som är skönt är att jag har ida - marie , seriöst så vet jag inte vad jag skulle ta mig till utan henne ;D stor kram till dig snutt !

ha en trevlig kväll 
i know i´m going toooooo

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tänk att vi tänker så lika ibland vi två hehe. :)... Nu är du nog snart hemma du vännen, eller iallafall på god väg och jag ska kolla på A walk to remember alldeles strax. Ska bli skönt att slappna av lite framför en typisk "tjejfilm" hehe. Bamse kramar

2008-04-10 @ 18:47:59
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0