080409

2008-04-09 @ 14:33:50
inte långt kvar till sundsvall nu , gud så jag längtar . onsdag den nionde april tjugohundraåtta har varit ganska så ointressant och tröttsam tyvärr , men den börjar ljusna . hade föreläsning i morse och den var , sorgligt men sant , helt tvärkass och jag lärde mig verkligen ingenting av den . bara en massa babbel om uppenbara saker som man redan vet . sen skulle vi ha träffat studiegruppen , men tydligen så falerade det också ( ? ) och då hade vi inget annat på schemat än att gå hem . pratade en stund med mamma och efter det har jag tittat lite på tv och ätit mat . sandy ringde nyss och henne är det alltid lika trevligt att prata med , hon satt på tåget till syster c i gävle . mysigt dom ska ha :) själv ska jag inte åka tåg , jag ska läsa klart drakflygar´n och sen ska jag packa , för det kan nog bli så att jag blir tvungen att åka direkt efter skolan i morgon så det är lika bra att ha allt klart redan i kväll :) JAG VILL HEM

satt och velade lite , men bestämde mig tillslut för att gå och träna . step i kväll kvart i sju , ska bli himlans härligt må jag säga .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Imorn får du äntligen åka hem gumman!! Hm...fan va synd att vi ej bor i samma stad så vi hade kunnat träna tillsammans. Jag vill verkligen inte gå iväg själv.... Måste nog dock börja med det hehe... Jaja ses imorn! Kramar

2008-04-09 @ 18:52:41
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0