080408

2008-04-08 @ 16:27:42
tisdag och starten på ny skolvecka . ganska kort dag , slutade tolv och pratade didaktik dessförinnan . gick lite trögt till en början , men blev bättre sen när vi fick uppgifter . trodde vi skulle ha satt oss med studiegruppen idag , men det var två stycken borta från vår grupp så det får bli i morgon i stället , då ska vi planera vår inledning av flyga drake . jag har verkligen inte gjort nå vettigt idag överhuvudtaget känns det som , men det är väl skönt det också iof ? har läst några kapitel i flyga drake , men känner mig lite rastlös och kan därför inte riktigt koncentrera mig . det blir det förmodligen ändring på snart dock , för nu börjar det bli dags att sveeda om till träning . gôttans ! efter det och duschning så ska jag läsa lite mer och sen blir det te framför tv:n . i morgon är det onsdag och då är det bara en dag kvar till jag kommer hem igen . tjohej för det !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0