080405

2008-04-05 @ 13:38:01
tidig lördagmorgon , men vad gör det ? jag får se malin spela innebandy , då kan jag gå upp extra tidigt . . . även fast det är lördag <3
cup i fagerstahallen hela dagen och första matchen vann de med redigt blygsamma siffran 4-1 , kunde definitivt ha blivit minst typ fem mål till från flickernas sida med tanke på hur många gånger det klinga i både stolpe och ribba , och hur många relativt fria lägen som missades . men vem bryr sig ? blev ju som sagt vinst i allafall och malin var mäkta asbra , as usual .

åkte hem , mamma knåpa ihop ananaspaj och den har jag avnjutigt nu minsann . yummieinmytummie , for real ! himmelskt gott vill jag lova . 13.25 är klockan och det börjar bli dags att dra sig iväg mot hallen igen , för snart väntar match nr 2 .

det smärtar en aning i mitt hjärta , för jag kommer antagligen inte kunna se den sista matchen . BUHU liksom ! men samtidigt så är anledningen till det att jag ska träffa ögonstenar som jossan och marie och då känns hjärtat lite bättre igen :) blir förmodligen till att trycka pizza med jos innan vi möter upp mary hos sofia . sen ska vi minsann storma gubben och vi ska ha kul kul kul !

HA EN BRA KVÄLL
i´m about toooooo !

     
¤ studentfest - kändistema - björnligan
¤ studentfest - 60/70/80 tals tema
¤ studentfest - kändistema - björnligan

<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0