080404

2008-04-04 @ 21:32:26
hejhejhej , det är sjukt mycket fredag och världen jublar ikapp med mig !

honkade en sväng till gymmet efter uppvaknandet i morse och gud så det var skönt . jag var seriöst helt ensam och kunde därmed styra över volymknappen helt on my own och sjunga glatt till sånadär låtar som man tydligen kan hela texten till utan att egentligen veta varför . efter det så bokstavligen typ sprang jag upp till mormor & morfar , för där skulle det tillbringas tid med poff medan de andra var på begravning . där blev jag kvar i några timmar och efter det så gick jag hem och mötte pappsi som bytte däck på bil´n minsann . och det må vara så att däckbyte inbringar en liiiten gnutta vårkänsla ( eller vinterkänsla om det nu är det sortens halvår som ligger framför fötterna ) men ändå , inte sant ? det liksom fullkomligt signalerar att det är något nytt som står för dörren och tack för tor att det är kära våren som står där och ser välkomnande ut .

efter däckbyte och luftkoll så åkte jag och pappa in till stan och hämtade tre till av de böcker som mamma så fantastiskt har sett till blivit beställda och som låg och väntade på mig , väntar nu bara på två till . sen är de där , allihopa . bra . sen skulle vi förbi och hämta upp mamma och då skulle en av oss ta med hennes cykel hem , av någon helt främmande anledning så föll den lotten på mig och jag fick cykla hem med en cykel som inte var gjord för mina ben . haha , jag kände mig ganska rolig och la upp en himla speed och var typ hemma på tre röda .

kvällen har förstås varit familjemys med tacos , så ska det låta och sånt som hör till
JUST AS IT SHOULD BE

sen kan jag väl också lite sådär förbryllat fråga mig vem äppelkaj är och hur bumlan han kan bottna i en ananaspaj?
nu ska carina berg flytta in , jag måste se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min pappsi har också bytt däck, igår :D Det är vår det!

2008-04-05 @ 16:11:31

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0