080403

2008-04-03 @ 12:19:55

12.11 , torsdag , helg helg helg ! sköna känslan . idag var det inte lika roligt som i tisdags , antagligen mest för att det handlade om läroplaner och tyvärr är det faktiskt så att även fast det är jätte viktigt och även fast man verkligen VET att det är så viktigt som det faktiskt är , så är det inte speciellt underhållande att sitta och lyssna på i tre timmar , det är inte det ! sorgligt men sant . men hursom så har vi slutat och jag ska snart göra iordning lite krubb . efter det ska jag åka hem ! GUD JAG LÄNGTAR DIT , SOM EN TORR BLOMMA LÄNGTAR EFTER VATTEN . ska bli otroligt skönt !

tack för det
´det kan vara bra att ha kunskap om flyttfåglar om man får en finalfråga i jeopardy´

förresten så har KAU tillslut tagit sitt förnuft till fånga och rullat ut röda mattan till mig . trevligt morgonbemötande vill jag lova . ida - marie trodde att det var åt henne , men jag tog snabbt ner henne på jorden igen ;) hehe . nejdå , jag kan låna ut rödmattan till dig när som helst ! ;D


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejhej! Hoppas du får en bra Torsdag, om du inte har nåt för dig kan du svara på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1207219545_dagens_frga.html

2008-04-03 @ 12:46:47
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

Jag tror nog fortfarande helt på att de la ut den lite för tidigt. Men känns det bra för dig så säger vi så..;) Excellent my dear.... Flyttfåglarna och jeopardy menar jag såklart... VG till dig! :) Ha en toppenhelg stumpan. Jag ska SOVA hela helgen hehe. Kramar

2008-04-04 @ 00:08:43
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0