080402

2008-04-02 @ 14:37:21
ganska roligt datum kom jag fram till alldeles precis , för om man delar allt med två så blir de varanda . 8/2 = 4 , 4/2 = 2 , 080402 , rooli . annars då ? jo det ska jag berätta . var föreläsning idag , 8.30 - 12 var det tänkt , men det vart mer typ 8.30 - 11.30 . teorier om lärande handlade det om och det var väl rätt intressant , men kändes lite utdraget ibland tyvärr . fort gick det dock ändå och nu sitter jag här och har precis ätit lite kyckling med ris . yummi !

solen sken in här för en liten stund sen och jag ska nog gå en sväng lite senare tror jag , sådär skönt innan kvällen . sen ska jag packa lite och så blir det kockduell och det väldigt givna grey´s också förstås . hoppas det blir lite tid till flyga drake också , den är bra !

förresten så har jag anmält mig till nästa års hinder och möjligheter också och förhoppningsvis gjorde jag precis som man skulle . jag var vääääldigt noga ;D haha . sådär noga som jag oftast är när det gäller dyngviktiga saker och typ dubbelkollar arton gånger . . . minst ! säger man förresten att man dubbelkollar även fast man kollar fler än två gånger ?

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja jag kanske ska se till att fixa den där anmälan jag med så det inte glöms bort. Vore ju väldans träligt om man gjorde det. Jag ska göra det med detsamma. Ses imorn vännen! Kramar

2008-04-02 @ 19:36:24
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0