071128, Onsdag

2007-11-28 @ 16:50:47
hjälp , jag trodde det var tisdag , so wrong

igår hade vi lång lång dag i skolan , men ändå inte riktigt lika lång som den egentligen skulle ha varit
8.30 - 16.45 stog det på schemat , men vi var snabba på cellen labbet så vi kom ifrån redan vid tre :)

jag & ida-marie gick hem hit & la in lite grejer , gick på toa & skrev lista , sen gick vi till kronoparken & handlade
fick en chock när vi kom in på ica , tydligen ska det läggas ner & tydligen missade vi de solklara skyltarna vid ingången :P

vi gick till konsum i stället & gjorde av med lite pengar
när vi kom hem igen så skrev vi klart BoR uppgiften , ( det tog bra mycket längre tid än väntat )
sen fixade vi iordning lite tacos & åt oss mätta mätta mätta

efter det började vi baket , vi är lite sena , jag vet ;D hahaha
älgskitar knåpa vi ihop & fläkte in dom i ugnen vid 21. två timmar skulle de stå
så däremellan satte vi oss med tentaplugg. BLÄ
plus att vi kom på att vi höll på att glömma skicka in uppgiften. tidsgräns 23.15 , inskick 22.45 ;D
haha

klockan ringde vid 23 , då stängde vi av ugnen
men fortsatte plugga
vi gick väl & la oss när klockan var 01.30 ungefär. kursen är mordisk & det är hemskt att man ska behöva sitta uppe halva nätterna & plugga!



vi hade sovis idag i allafall , gick upp vid typ halv 11 tror jag klockan var , vi var trötta som as
men tog oss lite frukost , eller vänta , rättelse , MYCKET frukost ;D haha
sen fixa vi till oss & drog till skolan

en lektion - kretslopp & energiflödes labb , nej det var inte kul
sen följde ida-marie med hem hit en sväng innan hon gick till bussen

nu sitter jag här , har precis bytt om
ska snart iväg & träna

TACK för det här gumman
vi slår ;D

hejhej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0