071126, Måndag

2007-11-26 @ 21:09:11
godkväll
det är väldigt mycket ny vecka & det har varit väldigt mycket helg precis innan
jag ska försöka berätta

i torsdags så hade vi lång & seg dag & när jag kom hem så var mamma här :D
jag blev glad glad glad att sen henne
hon hade tänt ljus & gjort fika , så vi tröck i oss lite & sen virvla vi oss in till stan
där gick vi i affärer & kände julstämning
kikade omkring lite & bestämde vad jag skulle kunna ha i lägenheten
sen åkte vi ut till bergvik & drog en rajd på ikea innan vi gick in på maxi & drog igång MC-tomten ;)
hahaha

sen åkte vi tillbaka hit med alla kassar & trixa ihop lite tacos
för magen må veta att den var fullkomligt tom !

åt, planerade lite & började bygga ihop en pall med musik i öronen
vi var bra såklart

fredag började tidigt i skolan, vi hade värdelös & förvirrad föreläsning
jag & ida-marie ritade mest massa fina julteckningar i blocken ;P
när jag kom hem så hade mamma varit helt underbar ( som alltid förstås ) hon hade satt upp mina nya gardiner , städat , diskat & fixat ihop lite mat :)

vi slängde i oss det & så packade jag lite snabbt innan vi körde in till stan igen
& fyllde på med det vi hade planerat

tillbaka med grejerna till lägenheten , packa bilen & driva hem mot beautytown :D

hemma är allting alltid älskvärt & malin & pappa gjorde mig glad
vi gjorde sånt där nödvändigt som t.ex. kramas & äta & sånt & sen kollade vi på idol
& det kommer jag inte ens kommentera , det har jag kommenterat färdigt & nu är det inte ens värt att lägga i mun ens , SKANDAL

sen blev det helg på riktigt, för det vart lördag
åkte till köping för märta spelade match ( förlorade med 5-4 , det var inte kul ) sen skyndade vi hem
& jag sveeda om till festskrud & drog iväg mig mot ahlkvisterskan :)
där väntade käk & brudar , jag älskar att träffa dom minsann
vi hade trevligt & sen gav vi oss ut i snön :)

jag , jossan & helli var på tå & gick lite före alla andra
vi hade bäst tid i snön
för vi sjöng & dansa , tipp tapp bland annat ;)
SNYGGT

krogen var väl minst sagt blandad
började asbra
hade väldiga brister i mitten
men slutade bra , precis som starten :)

( dina ord är underbara , ungefär typ som du )

TACK BRUDAR
för att ni finns
& för att ni är vänner som inga andra
saknar varje mil mellan oss

söndag var liksom söndag
vi åkte upp till mormot & morfar , & där fanns stefan ( hjälp vad jag blev glad åt han , inte träffat på föööör länge ) :D så det var rooooli. sen åkte vi hem igen & jag slängde ihop mina saker
sa hejdå till pappa & malin
& satte mig i bilen tillsammans med mamma
hon skjutsade mig till västerås , för där väntade bussen tillbaka till karlstad
den var smock till en början , men avtog

väl framme så hämtade karin mig
hon är gosig som alltid är så snäll mot mig :)

nu till idag
det är måndag , precis som i rubriken

kort dag blev lång till slut , vi är trötta
hade föreläsning mellan 9.15-12.00 , sen åt vi lite i gläntan
& sen satt vi oss i selma & gjorde klart BoR uppgiften
tänkte att det skulle gå rätt fort , men NEJ , klev innanför dörren här när klockan var HALV FEM , jösses !
hela veckan tycks bli såhär
stort jävla blä för det

karin kom hit med maja & elsa en sväng , det var mysigt
& de var toksöta som hade köpt en försenad inflyttningspresent :)
vi fikade & pratade , sen åkte de hemåt , skulle hämta ida på musikalen också först

just nu orkar jag inte
god natt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0