071121 , onsdag

2007-11-21 @ 15:49:45
seriöst , jag orkar inte . den här kursen äter upp mig , & den har bara börjat.
förstår inte för nåt i världen hur jag ska klara det här , jag fattar ingenting , är förvirrad , blåst
känns som jag är det mesta som klingar negativt just nu
FRAMFÖR ALLT SÅ ÄR JAG PANIKSLAGEN

egentligen skulle jag behöva lära mig att inte hispa upp mig i onödan
för det panikar faktiskt inte riktigt än
tentan är inte förrän 17 december & flervalsfrågorna på its är inte förrän i mitten av januari
så snälla , kan jag slappna av?!

fan jag blir så matt på mig själv

jag har bränt en julskiva idag tammefan
shit vad jag längtar till jul , till december överhuvudtaget
hjälp jag älskar :D

image46
i morgon kommer mamma hit , om allt blir som vi har planerat & tänkt :)
jag längtar efter henne . jag längtar efter pappa & malin också , en hel stor massa <3

träning
i´ll be back after that

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0