071119 , Måndag

2007-11-19 @ 16:08:50
måndag igen , jag är inte särskilt ivrig den här veckan för våra dagar är lååååååånga alla dagar utom fredag. jag var förskräckligt trött i morse & känner lika fortfarande. hade föreläsning i morse & det var faktiskt över förväntan, för föreläsarn var helt klart bättre än alla vi har haft hittills. no doubt about it! sen hade vi lunch & då hade vi trevligt. efter lunchen hade vi tre timmar kreativ matematik & det var faktiskt också en bit över förväntan för vi fick spela spel & ha rätt trevligt.

efter schuuulan gick jag till kronoparken & handla, nu har jag precis slängt i mig lite mat & nu ska jag mest vara lat tills klockan blir 18.45 för då ska jag träna. lär plugga lite också, kanske gör´t nu innan jag går. time will tell

i miss

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0