071118 , Söndag

2007-11-18 @ 18:59:23
Godkväll, jag är tillbaka i karlstad. Har varit en bra helg hemma, men inte så lugn :P Haha, man skulle väl kunna säga att det har varit fart på flickerna. & så mycket mer än det behöver man väl inte säga om det kanske.

Var på judo igår, maja skulle ha varit med & tävla, men hon kunde inte pga sina låga blodvärden. Då överraskade jocke med att han skulle vara med i stället & jorå , det var han. nybörjartävling? Nja. MEN, han slog ju en svartbältare i allafall (sen kan vi ju prata tyst om att han inte kunde ställa upp ;P) haha. roligt i allafall.

nu är jag trött trött trött så nu lägger jag ner det här, slänger mig under filten, tar fram lite jordnötter
& tittar på tv.

jag har världens finaste familj
tro mig


hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0