071116 , Fredag

2007-11-16 @ 08:00:57

yippiekayey , det är fredag & JAG SKA HEM :D

har precis kommit upp, ställde klockan för jag har lite att pyssla med innan jag ska åka. pratade med ida igår, hon ville att jag skulle komma & hälsa på henne på hennes skola en stund idag, så det ser ut som jag ska dit en sväng :)

sen åker vi hem till beautytown
DET SKA BLI SÅÅ BRA
jag saknar er!




( du borde veta )


UPDATE
klockan är nu 11.47 & jag har precis blivit klar med pack & undanplock
nu väntar jag bara på jocke , han kommer vid tolv
sen blire idas skola

GUD VAD JAG LÄNGTAR HEM JUST NU

idag spelar jag min stereo lika högt som igår kväll
den spelade release me för en stund sen , för det fällde jag en tår
en tår för mina vänner , som jag saknar som fan

( jag vill sitta i aulan & gråta tillsammans med mina brudar ) - vissa stunder lever för evigt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0