071114 , Onsdag

2007-11-14 @ 14:42:26

gårdagskvällen spenderade jag på hammarö med söttöserna , det var mysigt. sen åkte jag & karin & träna, det var jobbigt jobbigt, men kul kul! när det var slut så var klockan 21.30 & vi halkade oss hit med bilen.. sen duschade jag & prata med mamma i telefon & sen gick jag & la mig. hade dock svårt att somna, låg & vred & vände & var allmänt tölig. tillslut somnade jag i allafall & i morse var jag en zombie när jag vakna

BLÄÄÄÄ

upp tidigt, två föreläsningar idag. de var så pass intressanta att jag redan har glömt vad de handla om, typ. efter det så satte vi oss en stund i bibblan & prata lite om PES boken, känns lite klarare nu i allafall.

har nyss varit & handlat lite i kronoparken, ska sätta på lite musik & fortsätta plugga
för sen äre träning som gäller

HEJ


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0